30. juni 2008

På tide med en liten update

Ja no va d på tide med nokken nye bilde. Datan har klikka litt dei siste dagane, så har ikke fått oppdatert sida vår. Vi storkosa oss jaffal som alltid. Adrian vokse og trives, snart e han heile 9 mnd. Her e nokken blinkskudd fra siste tida.
Vi va på besøk med oldemor Oddny en dag og da fikk Adrian låne rullatoren henna. D va stor stas og han skulle nok helst ønske at han kunne ta den med hjem.

På fredag kom tante Alice hjem og d va kjempekoslig. Lenge sia Adrian har sett ho, så no skal vi ha d gøy dei dagane ho skal vær hjemme


Mommo, tante og Adrian klar for trilletur

På fredagskvelden monterte pappa og Adrian d nye kjøkkenbordet våra, d blei KJEMPEFINT!!!!

Adrian va flink å hjelpe pappa med å skru og snikre, han syns d e så arti å få hjelpe til

Ei lita pause fra snekringa

Skru og skru og skru

Der va eine stolen ferdig, se gullet har teken:)

Her testa vi den nye sittegruppa

På lørdag dro vi til byn for å se på folkelivet. Vi skulle møte Maren, Stine-Mari, Karl Herman og Emil til lunsj på Hoffmannsgården.


Her e gjengen etter et kjempegodt måltid

Adrian gir kjærsten sin en hade-kos:)

Kjøkkenet mitt:)


På søndag møtte vi Lise, Tore, Noah, Stine- Mari, Karl Herman og Maren på Atlanterhavsparken for å se på fiskane. D va kjempekjekt.

To glade laksa

Og avkomma våres:)


Adrian og Maren va litt makkete og trøtt, så dei kosa se i vognene sine. Maren bedrive litt yoga oxo

Adrian og torsken


Ghettogjengen (ho i rosa kjenne vi ikke, dukka bare opp)

Familien Glum

Adrian hilser på kompisen Noah



Noah og pappan kjøre gravmaskin


Adrian og e prøve oss også på gravmaskina


På kafèen va d duka for litt mariekjeks og saft

Trond og Adrian sprang til parkeringsplassen


I dag va vi på besøk hos onkel Terje og der va lille Mathea på besøk


Adrian og e på besøk i Fagerlia

Lille Mathea kosa seg på gulvet

Ingen kommentarer: