Ja på mandag starta malinga av kjøkkenet for fullt. Bente trappa opp og vi begynte å svinge oss med rulle og malerkosta. Først ut va taket, som e litt av en jobb (jaffal første strøket). Men vi syns no at første strøket blei steikje fint og trodde d holdt lenge, men såg etterhvert at vi minst trengte ett strøk til. I går kom ho mommo og hjalp til oxo og da gikk d unna. Så vi har rukket 3 strøk på taket, 3 strøk på panelen, 2 strøk på veggen og 2 strøk på listene på 2 daga. Her e litt bilde fra prosjektet, som ikke e heilt ferdig enda.
Adrian har vært så kjempeflink å leike og kose seg når vi har styra med vårt. Morfar har trilla litt, men ellers har han vært ilag m oss. Vi har plassert han med masse leike på stua, men som dokke ser så ville han av og til sjekke korsen d gikk med arbeidet. Søtingen.

1 kommentar:
Men ditta vart no kjempefint da Kathrin!!! Va Trond fornøgd da? Så flibke dåkke e!!
Legg inn en kommentar