18. juni 2008

Dreamteam!!!

Ja på mandag starta malinga av kjøkkenet for fullt. Bente trappa opp og vi begynte å svinge oss med rulle og malerkosta. Først ut va taket, som e litt av en jobb (jaffal første strøket). Men vi syns no at første strøket blei steikje fint og trodde d holdt lenge, men såg etterhvert at vi minst trengte ett strøk til. I går kom ho mommo og hjalp til oxo og da gikk d unna. Så vi har rukket 3 strøk på taket, 3 strøk på panelen, 2 strøk på veggen og 2 strøk på listene på 2 daga. Her e litt bilde fra prosjektet, som ikke e heilt ferdig enda.
Her e Adrian , full av forventning

Adrian har vært så kjempeflink å leike og kose seg når vi har styra med vårt. Morfar har trilla litt, men ellers har han vært ilag m oss. Vi har plassert han med masse leike på stua, men som dokke ser så ville han av og til sjekke korsen d gikk med arbeidet. Søtingen.

På vei inn i leikekassa si :)

Blid og fornøyd e han uansett


Her e kjøkkenet maskert og klar til maling

Bente i sving med rulla, litt forskjell på før- og etterfargen, hehe

Panelen får seg et strøk til


Ja her e et bilde av tak, vegg, panel og vindusliste ferdig mala. Måtte ha opp dei gamle kappene på vinduet for å hindre litt innkikk. Som dokke ser så står d ijen takliste, taklampe, gardiner, bord og stoler. Så ditte blir riktig så fint til slutt:):) Til slutt: Takk til mine 2 små hjelpera:)


1 kommentar:

Anonym sa...

Men ditta vart no kjempefint da Kathrin!!! Va Trond fornøgd da? Så flibke dåkke e!!