i går va et knippe av dei ansatte på Medisin 2 på Kongens bar for å spise og vær sosial. D va kjempekoslig og nokken av oss fikk ned både forrett, hovedrett og dessert (å jada, e va en av dei). Maten va fantastisk og servicen va upåklagelig, servitøren hadde et såre strev med å holde orden på ca 15 kaklehøne. Og etter et antall flaske rødvin på en del blei d ikke bedre for han, stakkaer:) Men ditta skal vi gjenta:)
Kristin
Resten av gjengen

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar