14. juni 2008

Fleskefarm til Kongens bar

i går va et knippe av dei ansatte på Medisin 2 på Kongens bar for å spise og vær sosial. D va kjempekoslig og nokken av oss fikk ned både forrett, hovedrett og dessert (å jada, e va en av dei). Maten va fantastisk og servicen va upåklagelig, servitøren hadde et såre strev med å holde orden på ca 15 kaklehøne. Og etter et antall flaske rødvin på en del blei d ikke bedre for han, stakkaer:) Men ditta skal vi gjenta:)
Lise og Elin m/ en bebi i magen

E og Elisabeth m/ en bebi i magen


Kristin

Resten av gjengen

Ingen kommentarer: