22. juni 2008

Girls night out....

I helga har husmødrene vært på byn, og d va kjempekjekt:) Lise-mora hadde ikke drukket etter ho fikk han Noah, så vi gledde oss som små onga. Forspillet hadde vi i Giskegata hos ho Martine, venninna til Lise. Jenteforspill e alltid en slager, og ditte blei intet unntak. Først satt vi å smånippa av glassa våra, men da ho Martine diska opp med hjemmelaga drinka og glitterspray til kroppen, så ska e si at stemninga steig i taket. Alt i alt hadde vi en heidundranes kveld:)

Marianne og Stine-Mari

Vertinna Martine og Lise-mora

Her har drink alà Martine kommet på bordet og disse to tuppene va storfornøyd

Forfriskende

Vi vakje verre på d borti sofan vi heller

Måtte ha med et lite bilde av gullet. Til mi store begeistring har han begynt å ake seg fremover og vi ser krabbetendensane. Ditte resultera i litt av hvert og i dag greide han å sette seg bom fast under stuebordet. Bildet blei litt uklart for han sprelle jo febrilsk for å komme seg løs.

Ingen kommentarer: