I dag har Adrian og e vært hjemme å kosa oss i styggeværet. Trond dro til Kr.sand i dag tidlig og gikk glipp av heile St. Hans. Vi skulle i grunn ut å grille, men dro heller til mormor og morfar å spiste litt kveldsmat.
Mormor diska opp med rundstykke til kvelds
Sjekk gutten som e gla i mat da!!!!
Morfar og Adrian har funne fram leikekassa
Bildet skulle i grunn illustrere krabbing, men d va litt vanskelig å få til. Adrian har i jaffal blitt kjempeflink til å komme seg framover siste dagane. Så no drive e bare å ropa på han, og så kommer han som regel for å finne me:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar