10. juni 2008

Innedag i regnværet...

Off, for et vær det har vært i dag, har jo regna sidelengs. Vi skulle i grunn på trilletur med Lise og Noah, men i dag tidlig ble d nedstemt pga været. Så i stedenfor har Adrian og e bare kosa oss inne. Adrian har vært i storform og mamma har d travelt når gullet vil gå og utforske heile huset. Han småspringe avgårde når vi holder i han.
Her tar Adrian ei pause fra spaseringa, har virkelig begynt å trives i leikegrinda. Ganske deilig at han kan sitte der, slik at e vet kor e har han.

Dagens høydepunkt va da pappa kom hjem, han hadde nemlig med pakke til Adrian. Her hjelpe han pappa med å pakke opp.
Inne i pakken va d ei UNITED-DRAKT:) Jippi, d va stas.


"Se, onkel Terje ka e har fått. E ikkje du miskunnelig???"

Pappa hadde også kjøpt matchende drakt til se sjøl. Legg merke til navnet på ryggen til disse to tøffingane:)

Tydelig at Adrian syns d va gøy med ny drakt. No gler han seg til sola komme igjen

Mamma knipsa av gullet i alle vinkla

Her leika han seg med United-ballen sin. Mamma syns nesten Nike-strømpene va stiligst, dei va jo sååå små

Ingen kommentarer: