Off, for et vær det har vært i dag, har jo regna sidelengs. Vi skulle i grunn på trilletur med Lise og Noah, men i dag tidlig ble d nedstemt pga været. Så i stedenfor har Adrian og e bare kosa oss inne. Adrian har vært i storform og mamma har d travelt når gullet vil gå og utforske heile huset. Han småspringe avgårde når vi holder i han.
10. juni 2008
Innedag i regnværet...
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar