I dag tidlig kl 09 kom tante Alice og henta oss, vi skulle ta turen over fjorden til Molde for å besøke slekta. Været va nyyyydelig og gjengen va i god stemning. Vi stoppa på Vestnes for å plante på gravstedet og etter d tok vi ferga over.
Alice har kommet seg i sommerkjolen og e klar for litt tan
Maria huska heile dagen
Mor og datter kosa seg med frukt og sol
Gjengen på Molde har to søøøte kattonga som e 6 uker, Alice har krabba til seg begge to
E fikk også kose med en. Vi har kjempelyst på en liten pus, så no har e lagt inn en god søknad hos Trond
Ditte va favoritten min, se... den har kvit bart. Og så va den skikkelig kosete:)
Adrian blei også heilfrelst når han fikk se kattane, men han e litt voldsom med dei enda.
Adrian leika med Thomas og Maria. Thomas bygde tårn som Adrian fikk rive ned... Storveis!!
Gullet fikk låne gåbiln til Thomas og den falt i smak, men aller kjekkest va d å gå bak å skubbe biln
Adrian og Thomas leika i teltet ute i hagen, godt med litt skygge
Gullet vårt
Thomas ordna med vannspreder til oss og spesielt Maria syns at d va heeerlig
Maria gir Adrian banan
Adrian og tante venta på ferga
Nam nam nam, litt is må til på varme daga:):)
Adrian og e kose litt og høre på musikk på mobilen min. Blir mødd når d e så varmt
Før lalletid i kveld va d kjempegodt med et avkjølende bad
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar