2. juli 2008

En nydelig dag i Molde

I dag tidlig kl 09 kom tante Alice og henta oss, vi skulle ta turen over fjorden til Molde for å besøke slekta. Været va nyyyydelig og gjengen va i god stemning. Vi stoppa på Vestnes for å plante på gravstedet og etter d tok vi ferga over.
Alice har kommet seg i sommerkjolen og e klar for litt tan

Maria huska heile dagen


Mor og datter kosa seg med frukt og sol

Gjengen på Molde har to søøøte kattonga som e 6 uker, Alice har krabba til seg begge to


E fikk også kose med en. Vi har kjempelyst på en liten pus, så no har e lagt inn en god søknad hos Trond

Ditte va favoritten min, se... den har kvit bart. Og så va den skikkelig kosete:)

Adrian blei også heilfrelst når han fikk se kattane, men han e litt voldsom med dei enda.


Adrian leika med Thomas og Maria. Thomas bygde tårn som Adrian fikk rive ned... Storveis!!

Gullet fikk låne gåbiln til Thomas og den falt i smak, men aller kjekkest va d å gå bak å skubbe biln

Adrian og Thomas leika i teltet ute i hagen, godt med litt skygge


Gullet vårt

Thomas ordna med vannspreder til oss og spesielt Maria syns at d va heeerlig

Maria gir Adrian banan


Adrian og tante venta på ferga

Nam nam nam, litt is må til på varme daga:):)


Adrian og e kose litt og høre på musikk på mobilen min. Blir mødd når d e så varmt


Før lalletid i kveld va d kjempegodt med et avkjølende bad

Ingen kommentarer: