15. juli 2008

Et lite tilbakeblikk

Har lagt inn bilde fra i går og i dag, d har vært to innedager pga dritværet. Har bare rydda og vaska hus. I går kom mommo og morfar hjem fra Tyrkia og da vanka d MANGE gaver til gullet. No har han nydelige college-gensra, tskjorte, bukse og mye mer til han ska begynne i barnehagen.
Vi har fjerna eine stuebordet og laga leikeplass til Adrian, og han elska d. Klatra opp på sofan og kosa seg. Han leika seg der i heile dag mens e vaska rundt om i huset

I går spiste vi kveldsmaten på leikeplassen:)


I kveld blei vi invitert på pizza hos mommo og morfar. Den va kjempegod og vi kosa oss

Adrian får kveldsmat med mommo (som skal hjelpe han å gape, hehe)

Når vi kom hjem va d godt med et bad. Vi har tatt vekk alt av sete i karet no, for Adrian sitte så godt uten og kan bevege seg litt i badekaret


Pappa og Adrian tulla på badet

No når vi skal på ferie må vi ha med en stol til gullet som vi kan bruke overalt og da fikk vi tak i dinne geniale her. Adrian syns d e svært å sitte på "skikkelig" stol

Ei lita melding til slutt: lisjegullet har fått første tanna si, JIPPI... Har ikke vært opphovna i tannkjøttet eller hatt vondt, så får håpe at d fortsette så smertefritt. Merka den heilt plutselig og den e så skjønn!!!

Ingen kommentarer: