Har lagt inn bilde fra i går og i dag, d har vært to innedager pga dritværet. Har bare rydda og vaska hus. I går kom mommo og morfar hjem fra Tyrkia og da vanka d MANGE gaver til gullet. No har han nydelige college-gensra, tskjorte, bukse og mye mer til han ska begynne i barnehagen.
Ei lita melding til slutt: lisjegullet har fått første tanna si, JIPPI... Har ikke vært opphovna i tannkjøttet eller hatt vondt, så får håpe at d fortsette så smertefritt. Merka den heilt plutselig og den e så skjønn!!!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar