23. juli 2008

Hei hei folkens.
Ja no har familien Glum reist på ferie, i dag har vi ankommet solfyllte Bergen:) Kom hit ca klokka 4 og har bare spasert i byn og sett på livet og spist kjempegod mat. Været e upåklagelig, varmt, varmt, varmt og sol. I mårra drar vi videre til Stavanger, der skal vi vær i to daga.
Adrian ligge no på soverommet på hotellrommet og sover, Trond og e skal til å spille kort og spise snop og kose oss:) Livet e herlig når d e ferie.
E kommer nok ikke til å legge inn bilde under ferien, d tar for lang tid. Men dokke skal få ei real oppdatering når vi kommer hjem 5. aug:):) Inntil da kanskje e skrive litt reisebrev når e får tida!!!
God sommer alle sammen!!!
Hilsen oss 3

Ingen kommentarer: