1. august 2008
Reisebrev...
Her kommer ei lita oppdatering fra oss i sør. I dag e d siste dag i huset, vi må reise herfra i mårra tidlig. For ei uke d har vært, reine sydentendensane. Vi kom hit til Søgne i Kr.sand på lørdag og ditte e litt av ei perle. Har leid ei nydelig hus som ligge kliss nede ved vannet, når vi går ut på verandaen ser vi ned på sjøen. Heile huset e fullt av vindu, så Trond og e ser rett på sjøn når vi våkna. Stine-Mari, Karl Herman og Maren har inntil onsdag bodd på en camping som ligge ca 5 min fra oss og dei kom til oss på lørdag å spiste reke og vi kosa oss. D endte med at dei overnatta her og vi satt ute langt utover dei seine nattetima. Dagane har vi fyllt med bading, soling, laga god mat/grilla og på tirsdag va vi i dyreparken i over 6 tima. Alle 6 va ganske mødd etter den dagen:) Stine og dei dro opp igjen på onsdag og vi skal videre til Tønsberg imårra, der ska vi vær i 2 dagen. Så går ferden til Lillehammer og så hjem. Vi har vært max heldig med været disse dagane og Adrian har stort sett fært rundt i badebleie og solhatt. Han har vært heilt utrolig å ha med seg, nesten ikke ei sur mine. No har to tenner kommet frem nede, d har vi ikke merka nokke til. Han har begynt å krype i trappe og d nye no e å peike på nokke og si "dæ, dæ" (der, der) til han får oppmerksomhet. E gler med til å legge inn bilde slik at dokke får se ka vi har gjort på i ferien. Hade bra alle sammen:):)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar