Her e et lite knippe bilde fra helga:
På fredag va vi på besøk med mommo og morfar. Mommo la et gulvteppe på veranden og Adrian kosa se lenge med leikene sine
Men plutselig oppdaga Adrian at d va kommet mat på bordet og da fikk gutten fart på seg
"Hmm, e d nokke e lika her??"
Kjekt med alt som kan klatres på
D va veldig stas når morfar kom hjem fra jobb og ville leike litt. Artigst e d når vi bygge tårn som Adrian kan rive ned
Utsikta fra Mogensveien 71
Kjekt å få spise frukt på egenhånd
Får litt frukt med morfar også
På lørdag fikk vi besøk fra Molde, Thomas skulle spille Hessacup, så dei stoppa innom her først. Og d vanka gave på Adrian, som han skulle åpne sjøl.
Leikestund ilag med Trond og Maria
Maria ga Adrian middag, snakk om konsentert ansikt:)
Thomas i Treff-drakta si
Her e gava fra Molde, en kjempefin regndress. Adrian likte den godt og for rundt på kjøkkenet i den
Rota rundt i kjøkkenskuffene i regndressen

I går va vi og morfar og mommo på Vestnes for å hente ved. Der e nok ved for en landsby, så vi har myyyye arbeid foran oss. Bagasjerommet fungera som stellebord
Et av husa med ved i
Gjengen tar seg en pust i bakken og d trengte vi. D blei heile 81 sekka med ved
Adrian og mommo spise frokost
Adrian ville også hjelpe til litt
Her testes trehjulsykkelen min, og den tok vi med til Ålesund
Nydelige Tomrefjord
På vei hjem kjørte vi Nakkedalen og da møtte vi på sau
D holdt ikke for Adrian å se på sauane fra biln, han og mommo måtte ut å hilse på dei
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar