17. august 2008

Sommer`n va ikke ferdig likevel:)

Her e et lite knippe bilde fra helga:
På fredag va vi på besøk med mommo og morfar. Mommo la et gulvteppe på veranden og Adrian kosa se lenge med leikene sine

Men plutselig oppdaga Adrian at d va kommet mat på bordet og da fikk gutten fart på seg

"Hmm, e d nokke e lika her??"

Kjekt med alt som kan klatres på

D va veldig stas når morfar kom hjem fra jobb og ville leike litt. Artigst e d når vi bygge tårn som Adrian kan rive ned

Utsikta fra Mogensveien 71

Kjekt å få spise frukt på egenhånd

Får litt frukt med morfar også

På lørdag fikk vi besøk fra Molde, Thomas skulle spille Hessacup, så dei stoppa innom her først. Og d vanka gave på Adrian, som han skulle åpne sjøl.

Leikestund ilag med Trond og Maria

Maria ga Adrian middag, snakk om konsentert ansikt:)

Thomas i Treff-drakta si

Her e gava fra Molde, en kjempefin regndress. Adrian likte den godt og for rundt på kjøkkenet i den

Rota rundt i kjøkkenskuffene i regndressen


I går va vi og morfar og mommo på Vestnes for å hente ved. Der e nok ved for en landsby, så vi har myyyye arbeid foran oss. Bagasjerommet fungera som stellebord

Et av husa med ved i

Gjengen tar seg en pust i bakken og d trengte vi. D blei heile 81 sekka med ved

Adrian og mommo spise frokost

Adrian ville også hjelpe til litt

Her testes trehjulsykkelen min, og den tok vi med til Ålesund

Nydelige Tomrefjord

På vei hjem kjørte vi Nakkedalen og da møtte vi på sau

D holdt ikke for Adrian å se på sauane fra biln, han og mommo måtte ut å hilse på dei

Ingen kommentarer: