Ja i helga har vi altså vært i båtdåp i Tr.hjem og vi har storkosa oss. En av båtane til Volstad Maritime skulle dåpes på Fosen utafor byn og da ville Adrian og e bli med. Vi pakka full biln og dro av sted på torsdag formiddag.
Adrian klar for å kjøre om bord i ferga
Når vi kom på hotellrommet va Adrian i full gang med å utforske rommet og greide å sette seg fast under senga. Va tilløp til panikk da ja. Stakkar:)
Vi va kjempesulten når vi ankom Tr.hjem og dro rett ut for å spise. Adrian hjalp oss å lese menyen.
Mamma og Adrian klar til å spise
Adrian kosa seg med mariekjeks
Adrian gir pappa d KJEMPEKYSSET, hehe
D vanka cremè brulè til dessert og gullisen ville smake
Pappa og Adrian leika på hotellrommet
Adrian nyte utsikta fra vinduet
Kveldsbadet tok vi i vasken
Sett nokke så søtt? Gullet e blitt stor når han må pusse tenna:)
Etter en lang dag med reising, sovna Adrian som en stein
På fredagen sto vi tidlig opp for å gjør oss klar til dåpen. Trond og Adrian va litt trøtt og kosa i senga ei stund
Her e vi å besøke onkel Eirik på pensjonatet som han bor på når han e på Fosen.
Når man skal i båtdåp, må man jo ha matrosdress. Adrian fikk d meste av oppmerksomheten i dinne habitten. Fotografert opp i mente, og d e i grunn ikkje rart når han va så søt:)
Adrian sitte i skipperstolen å kommendera
Adrian og e oppe på broa
Volstad-logoen
Vi posera foran båten
Der smalt flaska (på andre forsøket) og vi va klar for lunsj. D pøsregna heile dåpen, men regn under dåp bringe visst lykke sier dei, så da håpe vi d.
Adrian klar for litt lunsj
Her e guttane i maskina å sjekka at alt fungera som d skal
"ja her såg d no greit ut"
Et lite stykke Fosen (som forøvrig e den bondebygda)
Adrian kosa seg på omvisninga til pappa. Båten e ganske så stor og vi gikk rundt å kikka i to tima, sett hvert hjørne av båten har vi.
Gjett ka?? d e to fendera:)
Familien Glum
Her e den nye resepsjonisten.... myndig type
Adrian og mamma i badstua
Her testa vi sykestua, og den va godkjent. Mamma kunna godt tenkt seg å jobbe her, kun to pasienta e jo drømmen
Geowave Endeavour
Her e vi på ei ferge på vei hjem, i nydelig vær
Adrian posera villig vekk. Han e jammen e blid gutt, smilte heile turen og d e ikkje nokke styr å ha han med nokken plass.

Adrian fikk bok på Ikea som han leste på vei hjem:)
I går begynte vi å vaske opp klær til ferien. Vi drar på onsdag og gler oss masse. Vi skal møte Maren og co, som no e i Sverige. D e meldt hetebølge på sørlandet, så ditte blir nok en kjempeferie.
Pappisen vaska bilen, nokke den sårt trengte:)
Adrian va med mommo og morfar mens vi styra hjemme og dei kosa seg ute på altan med leike.
Og selvfølgelig blei d tid til litt is, nam nam
På kvelden fikk vi besøk av Robin og Stine, vi såg litt av åfk-kampen. Adrian skulle i grunn legge seg, men va i 120 når dei kom, så d blei litt seint i går igjen:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar