Da har den årlige blåturen vært og jøss for en opplevelse. Torsdag fikk vi mld på tlf om at vi skulle møte opp på regattahuset i Borgundfjorveien. E frykta båttur og tok alle forhåndregler. Men derfra blei vi quida videre til Vasstranda og til slutt til SIL-huset. Der blei vi delt inni lag (svart, rødt og gult), før vi blei fortalt at vi skulle ta skiheisa opp.

Svart lag e i full gang me å ikle seg me svarte bossekka og skoovertrekk på hodet. Svart lag va forøvrig mitt lag og vi va en god gjeng.

Rødt lag med komiteformann Synnøve i spissen

Gult lag

Svart lag fulle av forventninga

Dag Arne (eineste hanen i flokken) og leder av gult lag
Gjengen venta spent på heisturen

Utsikt fra heisa

Siri og e slo følge opp :)

Skål!! E ser jo no at e såg ikke videre vellykka ut me dinna greia på haudet, heh

På toppen venta d konkurranse, som vi forøvrig kom på 2. plass på. Her skulle vi slå ned spiker i en trebukk..

Her e Siv i full gang med støvelkasting. Støvelen skal over ryggen og hodet og så langt man greie fremover. Veldig vanskelig.

Obs!

Merete i full sving. Va Anne Sofie som redda oss i dinne grenen.

Helikopteret ankom med en av arrangørane (som va Vikabørsen)

Siste grenen, skulle tre en metalldings opp på en påle.. Utrolig tungt for hendene.

Anne Sofie må freshe opp sminka etter all tevlinga, mens Annabel observera

Inne i partyteltet.. Der va veldig koslig, varmt og fullt av stemning. Maten va kjempegod, grilling ute og mye godt tilbehør inne:)

God stemning rundt bordet

Nydelig vær heile kvelden

Klokka ett gikk skiheisa ned ijen og da dro e en liten tur til byn og traff Lasse (bilde), Ragnhild og Sara

Ragnhild og Sara synge karaoke for fullt lokale på Mølla:)

Sara godt fornøyd med egen innsats
Kvelden va en av dei bedre og kommer til å bli huska. Blei ikke så altfor mange bilde for Maria tok så mange fine bilde, at alle ska få kopi me ho.
TAKK til komiteen for en alle tiders blåtur!!!!!
2 kommentarer:
Sjå ho gravide i bakgrunnen på bilde av Anne Sofie og Annabel da! Hahaha...
Gravid du lixom.. e såg no ut som om e hadde rømt fra psyk med dinna blå greia på haudet:) Takk for en herlig blåtur, kommer til å leve lenge på den!!
Legg inn en kommentar