23. juni 2009

Boda vår

Sjøl om d ikkje går så fort med oss, så pussa vi opp i Svaleveien enda. Mykje arbeid foran oss, men vi tar rom for rom. Trond har bygd om og utvida arbeidsboda vår. Den blei riktig fin og han e ganske så stolt sjøl. Organisert hver en skru i forskjellige bokse. Skal kjøpe oss ny fryser også. Skal bli godt å få alt mulig verktøy og sykla og div inn på ditte rommet. Neste prosjekt når vi kommer fra ferie e rommet til Adrian som skal ligge vegg i vegg med boda nede i 1. etasje.
Handy-mannen min :)

Fått opp godt me hylleplass

Organisering

Skal d vær litt musikk til arbeidet?

Ingen kommentarer: