Ja GoD SommeR alle sammen. Her i Svaleveien e humøret på ToPp.. Sola skinne og ferien e i full gang. Dessverre e Adrian småsjuk me feber, men kosa oss så godt d lar seg gjør likevel. E har mala altan for harde livet, tok si tid dinna malinga. No har vi bare 1 strøk på dørken ijen. Kjøpt oss lekre Rottingmøbler har vi oxo:):)

Adrian har vært å stussa sveisen litt. Vanskelig å se her, men før han klipte seg hadde han ganske lang hockysveis. No e den blitt til søt gutteklipp.

Burre e stadig på besøk og Adrian e nysgjerrig på dinna lille skapningen

I går etter dagens maleøkt, hadde vi grillfest på plena med en del av kompisane til Trond. Her posera Håkon til fotograf Erik. (legg merke til den fine altan) ;)

Bjørn og broren til Elin

Gutta-boys samla rundt bordet og klar til mat. Gler oss til vi kan invitere til grilling på altan

En litt redusert Adrian kosa seg i vogna
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar