18. juni 2009

Fest med jentene !!!

For to uke sia trappa nokken jobbjente og søstern opp me Kristin, vi ville ha oss en liten fest! Vorspielet va veldig kjekt, Kristin diska opp me mye godt og d va ingenting å si på drikkevarene heller. Mye latter og sladder la grunnlaget for en utrolig artig kveld.
Inntatt sofan og klar til å starte kvelden. Toril, Kristin, Alice og Maria.

Ankommet Lille Løvenvold - vinkveld

Nydelige søstra mi

Krisitn har oppdaga nokke artig:)

Møtte Heidi (spl.studenten min) på Lille. Så utrolig arti jente, blei mykje skøy dinna kvelden.

Kristin og Toril

Kristina, Heidi og e

E va visst ei linselus dinna kvelden

Heidi og en som ho gikk på sykepleien med

Kristin, Maria og Toril

Kristin (heilt til venstre), e og Kenneth (typen til Kristin)


Takk for en koslig kveld jente, no e d bare å lade opp til blåtur i morra !!!

Ingen kommentarer: