På søndag va familien Glum en tur på Atlanterhavsparken. LEnge sia vi har vært der no og Adrian va mye mer interessert i fiskane no som han e blitt litt eldre:)

Pappa og Adrian ser etter fiska

"Ååååå, mamma.. Ikkje ha på blitz"

Kjenne på

Litt skummelt når fisken kommer opp og vil hilse på, da e d godt at pappa e der

"Kom, kom fisken", sa Adrian her, hehe

Konkurrera om plassen

:)

Favorittrommet vårt på parken

Adrian e dypt konsentert

"Pipp-pippen få en kos"

Is e en sjølfølge på utflukt

Pappa og Adrian besøka pingvinane. D va litt travelt for Adrian skulle absolutt bade i lag me dei.

Når vi va ferdig me å se alt inne, gikk vi ned i fjøra å kasta litt stein.. Fikk nokken fine bilde syns e, her e et lite knippe av dei;


Nydelig dag

Ikkje lett å få en nuss me dinne fantegutten:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar