17. juni 2009

Snart pus i hus !!

Ja da e drømmen til Trond (og Adrian og min)snart gått i oppfyllelse. Vi har vært å sett på puss i dag. Babypus som Adrian kalla d. En kompis av onkel Eirik har 4 kattonga som e 2 uke. Heilt nydelige, så no blir d pus på oss.
Sjå nurka da

Broren til Gismo (navnet på vår pus)

Den svarte pusen e vår. Svart og kvit på kroppen, men nokken brunlige stripe i ansiktet.

Mattid

Og atter mattid
Blei ikke så mange nærbilde av vår pus, for vi kom midt i foringa. Men vi skal tilbake og besøke pusen før vi drar på ferie. Adrian va vilt begeistra og va veldig forsiktig me pusen. Klappa og nussa den på nesen. Sa at han ville at den skulle lalle i senga me han !!*søt*

2 kommentarer:

Stine sa...

Åh.. så kjekt!
E ska si sånn så dåkke erfarne mødre sir; "du har sååå mykje å gle deg til".. Hihi!
Det e koselig med pus!

Svaleveien sa...

ja e gler me veldig. e har aldri hatt pus før, så e får lære alle lure triks me d:)