Ditte bildet e i grunna tatt i går, mens syns d va så prima at e måtte legge d inn. Adrian i full gang med å omorganisere i kjøkkenskuffa mi:)
I dag grilla familien Glum for første gang i år:) Pappisen ordna med marinerte svinekoteletta, mens mammisen tok seg av kyllingen. Adrian følge spent med i grillen. D skya over på ettermiddagen, så måltidet fordøyde vi inne.
Trond va nær på å lage brann på verandaen, hehe. Adrian syns d va artig, mens e va mer skeptisk. Litt mye tennvæske kanskje???
Mens vi spiste, skulle i grunn Adrian ha siste luren sin, men i stedenfor hadde han fått tak i baby-callingen og lå å snakka til oss i den:)
Så da va d bare å ta han ut av vogna og gi han litt pølse i brød.. Nokke skeptisk til d, som dokke ser:) Vi blei i hvertfall stappmett, men likevel slukte vi ei korg med jordbær som Trond hadde kjøpt.. Nam nam!!!
Hei hei, Kathrin her.. E e 24 år og bor i Svaleveien på Lerstad med samboeren min Trond og sønnen vår Adrian. E e utdanna sykepleier og jobber på medisin 2 (infeksjonsseksjon). Har laga me en blogg slik at folk kan sjekke korsen d står til me oss fra tid til anna!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar