Siste dagane har Adrian bestemt seg for at han ikke har lyst å sitte i ro lenger, han skal ut å gå heile tia. Han fære av gårde og har helst lyst å slippe oss, han tror han kan gå uten støtte, hehe. Men gutten er veldig sterk i beina og kan gå ganske lenge uten å bli sliten. E e mest bekymra for om beina blir rammeskeiv av all gåinga.
På kvelden fikk vi besøk av oldemor Herborg, onkelen til Trond og Vigdis. Adrian fikk herje rundt lettkledd og d e d beste han vet.
Har vært en kjempedag, familien Glum har kosa seg masse!!!!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar