17. mai 2008

Ja vi elsker.....

Ja da va en av årets kjekkeste daga (syns e) over. Vi har hatt en aller tiders dag i lag m gullet vårt. Bildet ovenfor e tatt 16.mai. Tror Adrian va spent på dagen i dag, for han skulle ikke legge seg. Satt å kosa med Trond til over klokka 9, men da va han så trøtt at han sovna pronto. Våkna i dag klokka kvart over 7 og fikk alle 3 i finstasen, første stopp va Apotergata der vi skulle spise frokost med farmor og farfar. Været va supert, men kald nordavind. Toget i byn så vi fra leiligheta til svigers, syns d va litt mye vind til å stå stille så lenge.
Her e Adrian ute å prøva dei nye skoa som han fikk til matrosdressen (som han fikk med mommo). Dei va litt vanskelig å gå i, så dei va mest til pynt.

Va ikkje vi fine??


Go-guttane mine oppdressa og heilt nydelige:):)


Adrian måtte justere litt på flagget som mammisen hadde satt opp


Kjempegod frokost med farmor og farfar. Onkel Eirik va oxo der.


Adrian kosa seg med farmor og leika med den nye 17.mai-fløyta


Adrian slappa av på gulvet og spilla litt på pianoet som farmor har kjøp til han


Her spise vi pin-up til dessert, og Adrian skulle selvfølgelig smake. Heile tia, hehe


Når isen va nesten fordøyd, så va d ikke mammisen som hadde spist mest, for å si d sånn. Dinna gutten vår elska snop, akkurat som mora.


På ettermiddagen va vi inne i Spjelkavika med mommo og morfar og spiste deilig lunsj og skulle se på barnetoget der. Se kor herlig gullet va i matrosdressen. Han va klar for å se toget.


Gullet sovna fort etter toget va ferdig. Her posera kjæresteparet aleine :)


Siste dagane har Adrian bestemt seg for at han ikke har lyst å sitte i ro lenger, han skal ut å gå heile tia. Han fære av gårde og har helst lyst å slippe oss, han tror han kan gå uten støtte, hehe. Men gutten er veldig sterk i beina og kan gå ganske lenge uten å bli sliten. E e mest bekymra for om beina blir rammeskeiv av all gåinga.


På kvelden fikk vi besøk av oldemor Herborg, onkelen til Trond og Vigdis. Adrian fikk herje rundt lettkledd og d e d beste han vet.
Har vært en kjempedag, familien Glum har kosa seg masse!!!!

Ingen kommentarer: