22. mai 2008

På langtur til Fosnavågen!

I dag va endelig månedens barseltreff og dinne gangen gikk ferden til nydelige Fosnavågen til Anniken og Jakob. Kl 09.00 starta Adrian og e fra Lerstad, første stopp va i Remvika der vi plukka opp Lise og Noah. Med to mødre, to bebisa, to vogne og en haug med pikk-pakk, så blei d fullt nok i bilen vår. Barna kosa seg til tider i baksetet, mens d va ingenting å si på trivselen i fremseta. Fergeturen va en fryd, mens Adrian e en dreven fergetaker, va ditta en ny opplevelse for Noah. Været va nydelig i dag og bilturen gikk unna i en fei, til tross for nokken feilnavigeringa, kremt kremt. Vi fikk til og med tid til et stopp i Ulsteinvik for å handle til klær til gulla (SELVFØLGELIG). Hos Anniken blei d etterhvert fullt hus og vi hadde d bare sååååå koslig. God mat, deilige kake og masse snop. Ikke rart vi skulle ønske at barseltreffa va MYYYE oftere!!


Adrian syns d va stas å ta ferge og kosa seg i vinduet


Se kor nønn dei e i vinduskarmen, jammen e guttane våra blitt store


Her e sjølveste verten, Jakob, på alle 4. Ikkje lenge til dinna gutten krabba av gårde


Her posera et knippe av barna, Jenny, Henrik, Noah og Jakob. Jenny e jo den beiba, alle guttane flokka seg rundt ho og ho eeeeelska d:)


Mens Noah og Jakob e litt uoppmerksom, så benytta Henrik seg til å stjele en nuss fra Jenny


Anna forsøke å rulle på gulvet

"Sjå her Noah, skal du få et kyss av me"


"Nei, no Jakob må e få igjen smokken min asså"


Susan (som snart får en liten bebis) hjelper Adrian med å gå litt


Idag va d en "ny" gutt på barseltreffet, lille Aron. Kjempesøt:)


Line i dyp samtale, med mors prins på fanget


Dei begynte som 3, men plutselig va d 6 fotogene, skjønne bebisa foran linsa


Når vi kom hjem, venta pappa på oss og Adrian syns d e så kjekt å leike og tulle med han


Etter en lang dag med mye reising og leiking, va d jammen godt med et bad (sjøl om det ikkje ser sånn ut på bildet)

Ingen kommentarer: