skip to main |
skip to sidebar
På langtur til Fosnavågen!
I dag va endelig månedens barseltreff og dinne gangen gikk ferden til nydelige Fosnavågen til Anniken og Jakob. Kl 09.00 starta Adrian og e fra Lerstad, første stopp va i Remvika der vi plukka opp Lise og Noah. Med to mødre, to bebisa, to vogne og en haug med pikk-pakk, så blei d fullt nok i bilen vår. Barna kosa seg til tider i baksetet, mens d va ingenting å si på trivselen i fremseta. Fergeturen va en fryd, mens Adrian e en dreven fergetaker, va ditta en ny opplevelse for Noah. Været va nydelig i dag og bilturen gikk unna i en fei, til tross for nokken feilnavigeringa, kremt kremt. Vi fikk til og med tid til et stopp i Ulsteinvik for å handle til klær til gulla (SELVFØLGELIG). Hos Anniken blei d etterhvert fullt hus og vi hadde d bare sååååå koslig. God mat, deilige kake og masse snop. Ikke rart vi skulle ønske at barseltreffa va MYYYE oftere!!
Adrian syns d va stas å ta ferge og kosa seg i vinduet
Se kor nønn dei e i vinduskarmen, jammen e guttane våra blitt store
Her e sjølveste verten, Jakob, på alle 4. Ikkje lenge til dinna gutten krabba av gårde
Her posera et knippe av barna, Jenny, Henrik, Noah og Jakob. Jenny e jo den beiba, alle guttane flokka seg rundt ho og ho eeeeelska d:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar