I dag har Adrian vært i sin første barnebursdag!! Maren sin ett-årsdag, og gjett om det var koslig. Her e et knippe bilde fra dagen. (Mens e dreiv å knipsa bilde, låg lisjen Noah og sov, så dessverre har e ikke tatt bilde av han. Men han var der han oxo).
28. mai 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar