28. mai 2008

I dag har Adrian vært i sin første barnebursdag!! Maren sin ett-årsdag, og gjett om det var koslig. Her e et knippe bilde fra dagen. (Mens e dreiv å knipsa bilde, låg lisjen Noah og sov, så dessverre har e ikke tatt bilde av han. Men han var der han oxo).
Adrian i vogna si, mens han venta på bussen. Se kor han gler seg til bursdag
Her e jubilanten. Mamma Stine-Mari har laga ettårs-kake, og Maren skulle blåse ut lyset

"Nei, mamma, dinna krona gidd e ikke ha på me"

Et utvalg av all godisen vi fikk servert i dag, nam nam

Lise va kjempefin og hadde pynta seg me kjole for anledninga

Maren og mamma`n

Veronika og 5 uker gamle Aurora

Marianne (svigerinna til Stine-Mari) og tvillingane henna; William og Edvard

Kosestund med tåteflaskene før avreise

Adrian hekta seg i en vognpose og dro rundt på den, hehe

Adrian har knabba en bursdagshatt og ei sleiv

Ingen kommentarer: