1. mai 2008

Kos i sola:)

JIPPI, ho tante Alice e kåmt på besøk til Ålesund. Adrian syns d e stas når ho tante kommer og vet å aktivisere ho, hehe. På bildet under har tanta et såre strev med å holde go-gutten på plass. Adrian e høyt og lavt og d e ikkje alltid like lett å holde følge.


Her ville gullisen ha kjeksen til tante og han fikk selvfølgelig viljen sin:):) Ikkje rart han e god og rund!!




1. MAI, ja i dag e d 1. mai og fridag. Adrian, Trond og e sov lenge. Da vi sto opp installerte vi leikegrind til Adrian på stua, før ferden gikk til Spjelkavika til mommo og morfar.

Morfar, tante, Adrian og e dro å mata pippane ved lillevannet, men d va d sikkert mange som hadde gjort før oss, for dei va IKKE sulten. Så vi endte opp med å mate måsa, som dokke ser på bilde. Tante Alice e ikke særlig begeistra for måsa, så ho prøvde å treffe dei med store brødbita, stakkars fugla, hehe.

Adrian fulgte med fra fanget til morfar, han syns d va stas med alle dissa rare skapningane som fløy fram og tilbake.

Adrian har fått en veldig god balanse i kroppen siste tida, og blir kjempestolt når han greie å sitte på gulvet aleine. Satt lenge aleine idag og lika å sitte oppreist for å ha bedre oversikt.

I dag va d heile 17.5 grader, så da spiste vi dessert på verandaen til mommo. Adrian måtte låne nisselue med mommo, for den han hadde sjøl va altfor varm. Her kosa han seg under en parasoll med leikene sine:)

Kjekt va d også å leike i stolen sin.

Se kor nønn han e, og blid heile dagen lang. Off, dinna sjiraffen får gjennomgå:)

Ingen kommentarer: