JIPPI, da kom sola endelig... I dag har været vært nydelig og vi har kosa oss i fineværet. Va på frisøren kl 9 i dag tidlig og etter d dro e til mamma, vi sku kjøpe trær, blomster og krukker. No ska d bli så fint me oss:) Så henta e Adrian tidlig i bhg og dro hjem for å grille. Onkel Eirik hjalp pappa å jobbe litt, så han fikk også grille med oss. På kvelden har Adrian vært inne me moffa å gått tur og dissa, slik at e har fått klipt plena.
13. mai 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar