5. mai 2009

Helga begynte no bra da....

Helgas innlegg kommer litt forsinka, men d har en naturlig forklaring. Familien Glum såg fram til koslig langhelg, til tross for at e hadde arb.helg. Torsdagen gikk e av tidligvakt og gjor me klar til fri på fredag...
Adrian hadde også inntatt helgemodusen og tok seg en velfortjent dubb på "leikeplassen" sin.

Litt på ettermiddagen dro pappa og Adrian i gang grillen og laga deilig middag. Kosa oss i fineværet og på kvelden dro e på kafè med sykepleie-jentene mine:)


Så kom 1. mai og da har vi brukt å være på tombola i Spjelkavika og i år va intet unntak. Været va strålende og humøret på topp i biln på vei til mommo og moffa. I det vi satt Adrian i vogna "pydde an i nanna" (spydde han i nanna, som han sa sjøl). Hmmm, men kjekk som han va etterpå så dro vi på tombola og kosa oss. Tok lodd, hørte på korpsmusikk og vant heile 5 kake:)


Adrian og mamma kosa seg i sola

Toget på vei inn til Kiwi


Adrian hjelpe mommo med å åpne lodd, mens moffa sjekka at alt går riktig for seg:)

Spjelkavik korps

Sliten, liten gutt

Kvelden etter tombolan spydde Adrian to ganga til og så va han fin. På lørdags formiddag fikk Trond sjuka og på lørdags natta fikk e den. Så d va den helga!! OFF... men no e vi friske og i godt humør igjen.
E har fri til søndag ettermiddag, så i morra går turen til Tr.heim:) herlig hotelluke med bare kos og avslapping!!!!

Ingen kommentarer: