
Adrian og baka lussekatta og grove rundstykke en morgen. Har så masse fritid no når e ikke jobba, d e herlig.

Lillebesten va ganske fornøyd me resultatet:)

Her har e endelig fått på plass pepperkakehuset vårt, d lukta heilt nyyyydelig.. Gler me til å ta en bit!!

Disse trærna kjøpte e på Kremmerhuset i fjor og syns dei gir ei fin-fin stemning i stua
Har en forkjærlighet til glassengla:)

På tirsdag va Marianne, Mathea, Adrian og e på Leikeland. Vi va der nesten aleine og d va i grunn litt deili at d ikke va så fullt. Ongane storkosa seg og Mathea va i 100.

"ikkje ta drikka mi, Mathea"

Kosa seg når dei får herje vilt

E måtte stadig vær klar til å ta imot krabatene, for dei heiv seg utfor kor d skulle vær:)
Adrian og Mathea leika se fint ilag

Ei ørlita pause...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar