13. desember 2008

Adventssysler:)

Ei stund sia e har oppdatert no, så da e d på tide å legge ut litt bilde. Vi nyyyyte adventstida og no har e juleferie. Jobba 100% i to mnd, så no ska e bare kose me med familien min. E e et julemenneske og gler me som en onge til jul. Spesielt arti no når Adrian e runda året og e så arti;)
Lerstadnissen vår

Adrian lika godt å hjelpe Trond å fyre opp, men han enda alltid opp med å gjemme nokke, hmmm.

Søten !!!!

Koslig søndagsfrokost forrige uke

Forrige søndag laga vi julemanna
E laga deiga, mens Adrian og Trond kjevla og trykte ut julemanna
Guttane mine i full sving
Denne uka laga Stine Mari og e pepperkakehus. Her e alle sidene før vi satt d sammen. Ska sette opp huset i morra og ta bilde av d så dokke får se.

Ingen kommentarer: