23. november 2008

Kjempegøy med akebrett...

Åååh idag har vi hatt en sånn koslig dag... Sov til halv elleve før vi spiste kosli søndagsfrokost. Morfar kom innom med akebrett til Adrian og da dro familien Glum ut på tur. Snøskoffa va en hit i går og akebrettet vakje dårligere. Vi kledde på oss varme klær fra topp til tå og spant fast gullet på akebrettet.
Guttane mine klar for lang søndagstur


Kooooosa seg:)

Sett på søting?!?

Kosa seg litt pappisen også ;)

Opp en liten bakke

Nydelig vær i dag, akkurat slik d skal vær på vintern
En liten pause

Bak huset har vi en bakke som egner seg godt for renning

Morfar og mommo kom en liten tur. Morfar dro Adrian opp bakken, mens pappa sendte han utfor

Og nedafor sto mommo og tok imot

Og hei kor d går!!!
Gullet kosa seg masse i dag oxo, håpe på MASSE snø fremover

Ingen kommentarer: