Åååh idag har vi hatt en sånn koslig dag... Sov til halv elleve før vi spiste kosli søndagsfrokost. Morfar kom innom med akebrett til Adrian og da dro familien Glum ut på tur. Snøskoffa va en hit i går og akebrettet vakje dårligere. Vi kledde på oss varme klær fra topp til tå og spant fast gullet på akebrettet.
23. november 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar