Ja no e høsten kommet for fullt og e syns d e sååååå koslig. Alle fine fargane og fine kvelda med stearinlys. Dagane flyr avgårde, men prøve å nyte dinne tia så godt e kan. Gler me til juleferie i midten av desember for no e d fulle uke med jobbing. På lørdag va Adrian og e i Borgundgavelen å gikk tur og da hadde ho mor me se kameraet og knipsa litt av gullet.
Adrian observera folk som går forbi
Nurk i solnedgang :)
"dinna steinen smakte ikkje så verst"
Sliten liten gutt
Idylliske Borgund
Utrolig at 2 km fra huset så e d så stille og rolig

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar