10. november 2008

Høstkos i Ålesund

Ja no e høsten kommet for fullt og e syns d e sååååå koslig. Alle fine fargane og fine kvelda med stearinlys. Dagane flyr avgårde, men prøve å nyte dinne tia så godt e kan. Gler me til juleferie i midten av desember for no e d fulle uke med jobbing. På lørdag va Adrian og e i Borgundgavelen å gikk tur og da hadde ho mor me se kameraet og knipsa litt av gullet.
Lisje-gullet vårt

Adrian fikk springe rundt i gavelen og d e alltid stas

"MmMmM, godt me litt bark"


* smil *


Adrian observera folk som går forbi
Nurk i solnedgang :)
"dinna steinen smakte ikkje så verst"
godt med tutten når man begynne å bli litt trøtt

Sliten liten gutt
Idylliske Borgund
Utrolig at 2 km fra huset så e d så stille og rolig
På kvelden hadde vi besøk av Robin, Stine, Elin og Bjørn. Vi laga haugen på med taco og kosa oss glugg ihjel med vin og Buzz:):)

Ingen kommentarer: