I går va vi å henta ved på Vestnes igjen, og dinne gangen va gjengen fra Molde der oxo. Været va nydelig og da ekje d så gale å vær ute å jobbe. Ved har vi jaffal sikra oss for flere år framover og d e deili å tenke på:)
Maria og Thomas underholde Adrian mens han får skive
Tante Erna jobba flittig
Onkel Trond og Trond i full gang med å lø inn i biln
Etter en god innsats ute, venta d pølse og brød på oss inne. Adrian va i storform og leika seg ilag med Thomas og Maria
Maria fant ei av leikene til Adrian som ho likte godt
Thomas
Litt av gårsdagens arbeid. Gjett om e kjenne d i arma, rompe og lår i dag:):) Ikkje rart når vi pakka 100 sekka
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar