7. september 2008

Vi e klar for vinter`n

I går va vi å henta ved på Vestnes igjen, og dinne gangen va gjengen fra Molde der oxo. Været va nydelig og da ekje d så gale å vær ute å jobbe. Ved har vi jaffal sikra oss for flere år framover og d e deili å tenke på:)
Maria og Thomas underholde Adrian mens han får skive

Tante Erna jobba flittig


Onkel Trond og Trond i full gang med å lø inn i biln

Etter en god innsats ute, venta d pølse og brød på oss inne. Adrian va i storform og leika seg ilag med Thomas og Maria

Maria fant ei av leikene til Adrian som ho likte godt


Thomas

Litt av gårsdagens arbeid. Gjett om e kjenne d i arma, rompe og lår i dag:):) Ikkje rart når vi pakka 100 sekka

Ingen kommentarer: