3. september 2008

Kos i regnværet...

I går va e på Egon og spiste med 3 av jentene e gikk på spl-utdanninga med. Elise, Helene og Agnete. Vi møtes altfor sjelden, men gjett om d e kjekt når vi først treffes. Latter`n sitte løst og vi løse en del verdensproblem:)

Elise og e fornøyd etter et godt måltid


Adrian og pappa kikka på barnetv. Den grimasa da:)

"No kommer e å tar d, pappa"


En som e storfornøyd med å kunne gå

I dag hadde vi besøk av lille Mathea og mamma`n henna Marianne (storesøstra til Terje, typen til søstern). Dei bor i Oslo, men skal forhåpentligvis flytte hit til bya:)

"Ka du har der Adrian???"


Marianne leika med gulla. Mathea som e ei ganske aktiv jente va heilt rolig i dag, låg bare å så på Adrian som spaserte rundt. Marianne hadde med brownies og e laga vafle. Kosa oss masse i driværet:)

"Håpe ingen ser meg, for no stikke e ut av døra".

Adrian e blitt så flink å gå og i dag va vi ute en tur å gikk med sko, stumpa litt i dei, men syns d va svært å gå ute.

Ingen kommentarer: