Ja da har Adrian, mamma, pappa og e vært i Bergen å besøkt ho tante Alice og onkel Terje. Vi pakka biln full og dro avgårde på onsdag. Været va heilt fantastisk og bilturen nedover gikk som en drøm. Vi ankom Bergen på kveldinga og rakk i grunn bare å lage middag og legge gullet før mammisen tok et glass hvitvin og hoppa til køys. Torsdag sto vi tidlig opp å laga til deilig frokost, før turen bar til Ikea (obligatorisk) for å shoppe litt. Når vi kom til byn igjen shoppa vi litt og så dro vi ut å spiste middag på Zupperiet (goooo mat). På fredag gjor vi unna litt falleferdig arbeid i leiligheta til Alice og dei og så shoppa i litt, spiste go lunsj og gikk tur. Vi har stort sett vært ute heile turen, været har vært veldig fint heile tia. Adrian har blitt så flink til å gå, så vi har hendene fulle for tia. Han ska IKKE holde oss i hendene, så han bestemme stort sett kor veien skal gå!! Men d e utrolig kor flink han e blitt å gå på så kort tid, han e blitt komfortabel med sko også.
Når vi kom til Bergen va jo d stengte veia overalt pga brann, så da kom Alice for å møte oss og guide frem til leiligheta. Bergen e jo kåra til Norges verste by å kjøre i, og d ekje løgn.
"Hmm, tro ka dei har kjøpt på Ikea?"
Etter all spisinga måtte vi spasere litt og dro å mata endene. Maren ville helst ned til vannet og ikke sitte på benken

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar