I dag har vi hatt en hjemmedag, med ikke mindre enn 2 trilletura. Og den som så været ute i dag, vet at det e ei bragd. For maken til drittvær skal en leite lenge etter. Så da va det bare å spenne på seg Helly Hansen-dressen (den e dritgod Lise) og fære av gårde. Adrian storkosa seg på tur, og vi gikk og gikk. Når trond kom hjem spiste vi middag og så hadde "super-mamman" (hehe) laga brownies. Så da va d kake og is til dessert (off kaloria). Før leggetid gikk familien Glum på nok en trilletur (måtte gå av nokken extra gram etter den middagen). Vell hjemme hadde vi kveldskos med bading og grøt før gullet sovna søtt i senga si... Natta alle sammen:)
6. mars 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar