30. mars 2008
Ja no e hverdagen her igjen!!!
Off off kor treig e e . Skulle oppdatert bloggen med påskebilde for leeenge sia, men har bare gått rundt å dalla og e e i påske/feriemodus enda. Påska va veldig koslig, vi var hjemme og feira med familien. Alice og Terje var hjemme fra Bergen, så Adrian fikk se ho tante nesten hver dag, til hanna store begeistring.
Gutten vår e en fryd å være i lag med og han va stort sett blid og fornøyd heile påska. Og kjekkest va d når kvelden kom og d va tid for bading.
D blei mye turgåing i påska og eine dagen fikk tante Alice selskap av pusen Troll:)
Trond var ute å måka snø en dag og da bestemte Adrian og e for å joyne han. Vi pakka på Adrian masse klær og satt han ut i snøen. Som dokke ser var d stor suksess!!!!
Har dokke sett:)
Laga påskepynt jor vi også, blåste egg og mala dei. Snakk om tålmodighetsarbeid. Her e Therese og e.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

1 kommentar:
Herlige bilde, ser ut som dokke har hatt ei kjempefin påske! Gleda me til å se dokke igjen, og ikke minst lilleprinsen:) Stor klem!
Legg inn en kommentar