6. mars 2008

Bestekompisane Noah og Adrian

Bestisane Noah og Adrian
Lille gullet Noah tulla i lag me mamman sin

Betisane på besøk me Jakob




1 kommentar:

Anonym sa...

Søte bilde ta bestisane. Ska bli arti å sjå dei ilag når dei bli større....gleda mej te å vise bilde til dei når dei bli 18..Hihi!! Heldivis fooole lenge til!!