I dag har vi hatt redningsaksjon i Svaleveien. Plena våra har vært falleferdig i ei god stund no, og i dag tok mommo, moffa, Adrian og e grep om saken. For nokken uke sia kalka e plena og vanna, men tror ikke aldri så mye kalk kan ta knekken på mosen vår. Så da har vi fått låne elektrisk mosefjerner fra folka på Molde. Adrian fant fram trillebåra si og va klar for å jobbe i 19 grader og strålende sol, heeeerlig:)
Takk for hjelpa i dag mommo og moffa:):) Adrian sovna på et blunk i dag, godt me masse frisk luft!!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar