25. april 2009

Stakkars, stakkars plena vår

I dag har vi hatt redningsaksjon i Svaleveien. Plena våra har vært falleferdig i ei god stund no, og i dag tok mommo, moffa, Adrian og e grep om saken. For nokken uke sia kalka e plena og vanna, men tror ikke aldri så mye kalk kan ta knekken på mosen vår. Så da har vi fått låne elektrisk mosefjerner fra folka på Molde. Adrian fant fram trillebåra si og va klar for å jobbe i 19 grader og strålende sol, heeeerlig:)
Klar til dyst!

"Lett som bare det, ditta her mamma"

Mens moffa jobba i bakgrunn, va gullet klar for matpause

Skive med hvitost e en slager hos oss no. Herlig å raste ute i sommertemperatur

Arbeidsgjengen tar seg en velfortjent pause med masse og frukt og drikke

Melonen ville Adrian ha for seg sjøl:) nam nam

Her e resultatet fra dagens arbeid, og da e vi bare halvferdig. Håpe vi greie å redde plena vår. I morra e d på an på ny. Skal sta å kjøpe spreder også, så vi får vanna skikkelig.
Takk for hjelpa i dag mommo og moffa:):) Adrian sovna på et blunk i dag, godt me masse frisk luft!!

Ingen kommentarer: