20. april 2009

En liten fest

Palmehelga va nokken jente fra jobben ute å slo ut året litt. Va en veldig arti kveld som endte på Smutthullet av alle plassa. Her e nokken bilde fra happeningen:)
God stemning i leiligheta til Kristin

Gjengen posera på First (eller ka d hete), gode drinka hadde dei jaffal. Kristin tok seg en liten dubb foran kamera.

Elisabeth og Synnøve :)

Ja ditta her va en intern en. Men alt i alt så står vi foran den skuespillern vi ville være.. Hm, rart alt man finne på i litt hvitvinsrus:)

Så va vi komt på Smutten og der bydde Kenneth (typen til Kristin) opp til biljard. E vakje sein me å si ja :)

Off, her e ho som tror ho kan biljard kl 03 på natta.. (når sant skal sies, så ekje e så værst i edru tilstand) Men e hadde no fin heia-gjeng i bakgrunnen

Ingen kommentarer: