Ja da har infeksjon hatt sitt "årlige" teammøte og d va en slager me mye god mat og godt humør.. Vi va samla hos me og d va veldig koslig. Hadde spleiseparty, der alle tok me seg litt for mye mat.. men bedre for mye enn for lite:) Takk for en koslig kveld jente:)
16. mars 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar