16. mars 2009

Team B-møte

Ja da har infeksjon hatt sitt "årlige" teammøte og d va en slager me mye god mat og godt humør.. Vi va samla hos me og d va veldig koslig. Hadde spleiseparty, der alle tok me seg litt for mye mat.. men bedre for mye enn for lite:) Takk for en koslig kveld jente:)
Da va alle samla til bords, koooosa oss


Her va "middagen", til slutt hadde vi kake

E fikk en bukett me nyyydelige rose me infeksjonsjentene

Ingen kommentarer: