25. mars 2009

En svipptur til Oslo

På mandag tok mamma og e en svipptur til Oslo. Vi skulle på verdens tuberkulosedag i lag og mamma skulle på møte me alle TBC-koordinatorane i Norge. Kurset va på tirsdag, så på mandag shoppa vi litt Bogstadveien (e hadde i grunna brukt nok penga i England, men men), kosa oss i sola og traff Therese litt ut på ettermiddagen. Været va upåklagelig og vi hadde to kjempefine daga. Trond e i Tr.heim heile uka, så Adrian kosa se me farfar og farmor. Va bare to daga vekke, men hjelpe me kor e savna han likevel, så va godt å komme hjem:)
Mens mamma va på et møte, møtte e Thesa og vi tok årets første halvliter i sola på Aker brygge (første for min del i alle fall)


En forsmak på sommer`n :)


På kvelden dro alle 3 å spiste god middag. Det blei ikke seine kvelden for alle skulle opp tidlig dagen etter.

Søte mamma`n min :)

Ingen kommentarer: