Off, no va d lenge sia e har oppdatert bloggen min, men har rett og slett ikke hatt så god tid i det siste. Jobba ikkje mer enn 75 % stilling, men det har vært nok når vi har hatt en sjuk liten gutt i huset. Etter nyttår har Adrian vært en del syk og det henge jo sammen med barnehagestart. Begynte med feber etter vaksine, så kom tenner/jeksla (heile 3 på en gang) og så snørr og hoste. Syns bra synd på han. Matlysta va på bånn og vi va i grunn gla bare han tok en sup me vann. Men no e han frisk som en fisk og full av vigør:) Smila dagen lang og det sette vi veldig pris på no når det har vært nokken uke me sutring og skriking. Adrian har også funne seg godt til rette i bhg, storkosa se me alle barna. Går veldig greit å levere og når vi henta han e han bare kjempeøsen og vil vise oss rundt. Nye ord kommer hver dag og vi har fått høre at Adrian har et stort ordforråd for alderen:) D e jo priceless mykje av det barn sier:)
E prøve å lokke i Adrian nokken kjeks når han va sjuk. Du skal vite at matlysta va på bånn når vi må true med kjeks.
Men d va jo litt godt likevel

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar