Her kommer ei lita oppdatering fra nyttårsaften. Middagen spiste vi me farmor og farfar i byn. Mommo va på seinvakt, tante Alice va me Terje sin familie og morfar va sjuk. Seinere på kvelden kom Terje og Alice inn til oss og skaut opp raketta og spilte spill. Koslig og rolig nyttårsaften:)

Familien Glum i finstasen

Gullet vårt

Nydelig pinnekjøtt-middag. Gler me allerede til den neste:)

Adrian kosa seg på kjøkkenbenken til morfar, mens han får druer

Gullet og mammisen

Dessert hos farfar, en god munnfull

Oldemor Anne Marie og oldemor Herborg kosa seg også

To mette karer

Adrian og e klar for rakett-oppskyting

"nå, nå - ikke røre"

Onkel Terje og vi i god avstand fra rakettane

Gjengen samla i kjellerstua med MASSE snop og Buzz:)

Kl 12 kom svigers også og ville skyte opp raketta. Trond elska fyrverkeri og hadde kjøpt mange fine

En av dei kjedelige (som Terje likte)

"Goooodt Nyyyyttår"

En av dei fine:)

Søtingane

Kjæresten og e
Trond greide selvfølgelig å lage den røykutviklinga:)

1. juledag va alle sammen i toppform og da va d rett i akebakken. Adrian syns ditta e hysterisk morsomt

Kosa seg i snøen

Stian, Marianne og lille Mathea kom også innover å aka

Tante Alice glimta ikke med sitt fravær (vi savna d allerede) :)

Trond og Adrian i fulla farta

En deilig dag ute i snøen
Etter all dinna friske lufta måtte d en byendag til. Alice fylte 23 år 3. januar og lørdagen hadde ho bursdagsforspill med mamma og pappa. Vi inviterte en god gjeng og kosa oss me mykje godt i glassa og mykje morro.

Nokken av jentene

Alice og Stine Mari

Ingvild, Karoline, Annike, Abbe og Marie
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar