Ja no e d ei lita stund sia d har vært nokken oppdatering her inne. Siste tia har bare rast avgårde, e har begynt på ijen å jobbe og syns d e velig kjekt. I grunn deilig å begynne på ijen. Adrian e hos farmor når e e på jobb og d har gått veldig bra. Her e litt bilde fra siste tida:)

25.9 kom lille Cedric Gabriell til verden og han e 4menningen til Adrian. Han e en liten nydelig en:)
Britt Cecilie (søskenbarnet mitt) kosa se med Cedric:)
Mamma og Cedric
En kveld tulla vi litt med Adrian når han bada, SJEKK den afrosveisen!!!!

Må bare flire for me sjøl når e ser den:):)
Mommo har funne fram den gamle ryggsekken min og den falt i smak hos Adrian:)
Vakje den søt vel?

Sjarmøren:) :)

Søteste!!!
Lure på ka dei diskutera der?!?
Vi hadde besøk fra Molde dagen etter Adrian hadde bursdag og da bar d til leikeland.
Maria

Adrian elska å sile, men d va litt lite guffe i baby-sklia
I storeskila derimot, va d NOK fart:):)
Maria underholde oss:)
Tante Erna og Thomas

Pappa og Adrian leika me lego`n som han fikk i bursdagsgave
Adrian får kveldsmat i nystolen sin
Adrian kose se me tante. Gler oss til du kommer hjem til jul:):)
Kosekroken til Adrian
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar