19. oktober 2008

Litt av hvert...

Ja no e d ei lita stund sia d har vært nokken oppdatering her inne. Siste tia har bare rast avgårde, e har begynt på ijen å jobbe og syns d e velig kjekt. I grunn deilig å begynne på ijen. Adrian e hos farmor når e e på jobb og d har gått veldig bra. Her e litt bilde fra siste tida:)
25.9 kom lille Cedric Gabriell til verden og han e 4menningen til Adrian. Han e en liten nydelig en:)


Britt Cecilie (søskenbarnet mitt) kosa se med Cedric:)

Mamma og Cedric

En kveld tulla vi litt med Adrian når han bada, SJEKK den afrosveisen!!!!

Må bare flire for me sjøl når e ser den:):)

Mommo har funne fram den gamle ryggsekken min og den falt i smak hos Adrian:)

Vakje den søt vel?


Sjarmøren:) :)

Søteste!!!

Lure på ka dei diskutera der?!?


Vi hadde besøk fra Molde dagen etter Adrian hadde bursdag og da bar d til leikeland.

Maria

Adrian elska å sile, men d va litt lite guffe i baby-sklia

I storeskila derimot, va d NOK fart:):)


Maria underholde oss:)

Tante Erna og Thomas

Pappa og Adrian leika me lego`n som han fikk i bursdagsgave

Adrian får kveldsmat i nystolen sin


Adrian kose se me tante. Gler oss til du kommer hjem til jul:):)

Kosekroken til Adrian

Ingen kommentarer: